Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Γ.Σ. ΙΤΕΑΣ : ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ (κι όχι η ομάδα...)


Αίαντας Αυλίδας - Γ.Σ. Ιτέας : 92 - 90 
(μετά από παράταση)
Χρ.Μωραϊτης για το χθεσινό αγώνα με τον Αίαντα: ‘Οι αντίπαλοι μας αντιμετώπισαν με μένος’
Χρ.Μωραϊτης για το χθεσινό αγώνα με τον Αίαντα: ‘Οι αντίπαλοι μας αντιμετώπισαν με μένος’ Ο Χρήστος Μωραΐτης στις δηλώσεις του δεν ασχολήθηκε καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι της συνάντησης της ομάδας του με τον Αίαντα Αυλίδας (διάβασε εδώ για τον αγώνα), κάτι που όπως είπε αποτελεί για εκείνον ζήτημα ήσσονος…
‘Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως δεν θα μιλήσω καθόλου για το ματς.  Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από μια νίκη η μια ήττα. Το ματς σαν ματς έρχεται σε τρίτη μοίρα για μένα προσωπικά.
Σε πρώτη μοίρα μπαίνει το μένος με το οποίο μας αντιμετώπισε το αντίπαλο σωματείο. Το γιατί μου το είπαν στο τέλος και θα το θυμάμαι …
Το να σε στολίζουν από την κερκίδα το θεωρώ ‘φυσιολογικό’. Το να έχουν τέτοια συμπεριφορά επιθετική και συνεχείς λεκτικές επιθέσεις με αντιαθλητικά χτυπήματα εναντίον μας οι αντίπαλοι αθλητές και ο συνάδελφος κόουτς δεν το αποδέχομαι. Ο αθλητής Τσιώλης αποβλήθηκε με ντισκαλιφιέ στο τέταρτο εγκληματικό φάουλ που έκανε στον Κουτρόγιαννο και στον Παγώνη που μου θύμισαν τον Ζαμπίδη!
Δεν θέλω μόνο, αλλά απαιτώ σεβασμό που μάλλον δεν έχω κερδίσει για την ομάδα μου παρότι είμαι τόσα χρόνια προπονητής στην ΕΣΚΑΣΕ και νομίζω πως δεν έχω δώσει δικαίωμα.
Για την διαιτησία θα πω μόνο ένα πράγμα για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Και οι δύο πολύ ‘λίγοι’ για να διευθύνουν τέτοιο ματς! Αυτό μόνο με ότι συνεπάγεται και ας γίνομαι γραφικός. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για το χαρακτήρα που έδειξαν σε αυτές τις συνθήκες και επαναλαμβάνω δεν αξίζουμε τέτοιας αντιμετώπισης’.

πηγή: eviabasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου