Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Ν.Ο.Ι. : ΕΝΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.


                                     ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ 
προπονητή τμήματος υδατοσφαίρισης

Ολοκληρώνοντας τη φετινή σεζόν και κλείνοντας έναν κύκλο 3 ετών προσφέροντας ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου σαν προπονητής υδατοσφαίρισης στον αγαπημένο μου Ν.Ο.Ιτέας, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη συνεργάτιδα κα Πέγκυ Μασούρα. Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ: 
- 1ον   Στο Δ.Σ. του ΝΟΙ για την αμέριστη στήριξή του και τη βοήθειά του στο πρόσωπό μου. Ιδιαιτέρως όμως, στην πρόεδρό μας, την κα Σοφία Αναγνωστάκου, που με τη θετική της ενέργεια και την πίστη στην προσπάθειά μας, στάθηκε δίπλα μας και μας έλυσε οποιοδήποτε πρόβλημα μας παρουσιάστηκε μέσα στη σεζόν.
 - 2ον   στους φιλάθλους της ομάδας μας και στον απλό κόσμο της πόλης, που τις δύσκολες εποχές που διανύουμε μας στήριξε οικονομικά και κυρίως ΗΘΙΚΑ. 
- 3ον   Στους εφόρους μου, κο Ευθύμη Καραχάλιο και κύριο Δημήτρη Τζήμα για την αμέριστη και ανιδιοτελή βοήθειά τους και τέλος, 
- στους αθλητές μου, μικρούς και μεγάλους, που μαζί με αυτούς ΧΑΣΑΜΕ, ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ, ΞΑΝΑΧΑΣΑΜΕ, μαζί γονατίσαμε από τα προβλήματά μας, μαζί όμως ξανασηκωθήκαμε γιατί αυτό οφείλαμε να κάνουμε, αυτό έχουμε μάθει να κάνουμε: να προσπαθούμε, να παλεύουμε, να προπονούμαστε, να παίζουμε.

 Θέλω να πω σε όλους σας πως, η ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ για μένα δεν είναι ένα απλό συναίσθημα, αλλά στάση ζωής. 
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ όλους...

Κουλουμπούρος Δημήτρης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου